Konstig statistik

Jag roade mig med att kolla lite statistik ikväll, var i världen folk sitter och läser denna lilla blogg. Ni behöver inte oroa er, jag kan bara se från vilket land ni sitter och läser, inte vilka ni är.

Men då det gäller vilka länder ni har läst bloggen ifrån så förvånas jag. 12 stycken i Saudiarabien har läst bloggen! Får man ens HA Internet där??? Eller sitter det någon mulla och synar de ej politiskt korrekta bloggarna i världen?

Mindre kul tanke.

Sedan så tänker jag till. Det är nog inte så att Internet är förbjudet, däremot är det vissa sidor man inte får läsa i vissa länder. Nordkorea och Kina är exempel på länder som censurerar vad du gör på nätet.

Men – vilka ni än är och var ni än kommer ifrån, så VÄLKOMNA till Pinglans blogg! Här gillar vi olika, även om vi kan ha olika åsikter om olika!
Kram!

Kommentera

