Vad är det hon vill bevisa?

Framför 7 000 i publiken gör Charlotte Perrelli, 38, comeback på scenen. Bara 50 timmar har gått sedan hon födde en son i Stockholm.

Men vad är det hon vill bevisa? Att hon är duktig flicka? Snarare idiotiskt, anser jag. Och är det så illa att man måste jobba två dygn efter att man ahr fött barn så kanske man ska låta bli att föda barn.

Men är man beroende av uppmärksamhet så är man. Och visserligen skriver journalister en jävla massa skit, men många gånger är det även artister som BER journalisterna att skriva om allt möjligt.

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article17229933.ab

I mitt stilla sinne undrar jag om Perelli är mediakåt eller om hon är utsatt för galna paparazzis…

4 svar so far »

  1. 1

    Nej men kära Pinglan.
    Tydligen så är du inte insatt i hur en artist i praktiken är en slav under de skivbolag som denne har tecknat kontrakt med.
    En artist har i dag knappast något val utan är tvingad till att följa de avtal som dennes skivbolag har tecknat för tex. koncerter olkn..
    Kanske hade du behövt röka en exrta holk så att dina ögon öppnas (eller rent av tagit dig en tripp med LSD airlines)
    I vilket fall som helst så är det ett faktum att
    Charollte nu har fått ett barn (hur man nu över huvud taget bara kan komma på tanken att sätta ett barn till världen så som världen har ”utvecklatat” sig, poilsstater var man än vänder blicken) och att hon nu själv har valt att amma detta barn (vilket jag beundrar då de modersmjölkersättningar som i dag finns på marknanden är rena giftet) (De som inte behövs för att upprätthålla produtionen utgör en ekonomisk belastning och skola därför utrotas)

    Ps. missa INTE marchen för en legalisering av marijuana i Kopenhamn i slutet av Aug.
    Dessutom så är det en årligt återkommade global marijuanamarch varje år, till vi får våra krav igenom, i Köpenhamn den första helgen i Maj Ds

  2. 2

    TJOSAN….jag råkade visst lägga ut fel länk till videoklippet
    nå väl, bortsett från att lite musik inte skadar någon, så är det riktiga url denna:

  3. 3

    FANKEN…
    Försöker en gång till:

  4. 4

    Hur jag än beter mig så verkar det som om url´en hänvisar till min kanal istället för det specifika video klippet som jag hänsyftade till.
    men de videos som jag villelägga ut finns på denna kanal och ör dokumentationer från årets merijuanamarsch i Köpenhamn.


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

