Grattis Kevin Walker!!!

Ett stort GRATIS till Kevin Walker, som vann Idol 2013. Även om jag gav mina röster till Elin Bergman, så måste jag säga att det är smått kul att Kevin vann och därmed, iallafall i mina ögon, fick lite upprättelse för skit som han har fått ta denna vecka. Skådespelaren Paul Walker dog i en trafikolycka i veckan, och då skriver några idioter att det var fel Walker som dog på sociala medier! Skämmes ta mig fan!!
Det är EN sak att inte gilla Kevin eller tycka att han inte kan sjunga – men ikväll sjöng han rent – men man önskar väl för fna inte livet ur någon bara för att han eller hon är omtyckt och ödmjuk heller!

Så till både Kevin och Elin – grattis till en fantastisk final och lycka till i framtiden. Jag tror att det är fler idoler som det kommer gå bra för, till exempel Erik Rapp. (Erik hade dessutom en riktigt häftig t-shirt!)

Det ska bli spännande att se vad som händer.

http://www.svd.se/kultur/kevin-walker-vann-idol_8801094.svd

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/idol/article17953849.ab

Kommentera

