Världen är liten

Tillbaka från julledigheter. Så nu kan jag börja blogga igen.

Vad som var en riktig överraskning var att en kompis till mig har skaffat sig Internet, Facebook och Blogg! Här är bloggen om ni vill läsa: http://veggiehaxan.bloggo.nu/

Hon är tydligen också kompis med Sister of Pain: http://sisterofpain.blogg.se/

Både Sister of Pain och Veggiehäxan tycks känna Tofflan, som hänvisar till MIN blogg! http://tofflan.wordpress.com/

Så nog sjutton är världen liten alltid! Och jag som tänker fortsätta driva denna blogg inkognito. Hur ska DET gå nu??

10 svar so far »

  1. 1

    Tofflan said,

    Ha ha ha, Veggiehäxan bor ju i Metropolen Byhålan – se en av sidorna i huvudet på min blogg! 😆 Verkligen liten värld!

    • 2

      Pinglan said,

      Jag är ju också uppvuxen i Byhålan, och Veggiehäxan är en av de vänner jag har lyckats behålla genom livet, vi har känt varandra sedan gymnasiet…

      • 3

        Tofflan said,

        Men vaffan… Är du OCKSÅ från Metropolen Byhålan???? Jag flyttade därifrån 1980, var du ens född då? 😉

      • 4

        Pinglan said,

        Jag flyttade från Byhålan 1983 för att studera 100 kilometer norr om Metropolen Byhålan. Så nog var jag född 1980, jag var nästan myndig då. Veggiehäxan och jag gick som sagt i gymnasiet samtidigt.

      • 5

        Tofflan said,

        Jag känner ju inte Veggiehäxan men ni är ju inte mkt yngre än jag – om jag kan räkna rätt. Tog studenten 1980 och drog sen därifrån. 🙂

      • 6

        Pinglan said,

        Om du tog studenten 1980 så borde du vara född bara några år innan Veggiehäxan och jag. Häxan är ett och ett halvt år äldre än jag, och du är väl bara något äldre än henne då.

        Veggiehäxan känner tydligen Sister of Pain, som känner dig. Hon känner dig till namnet, om jag förstod henne rätt.

  2. 7

    SoP said,

    Aha, och du har varit o hälsat på den lilla Motalahäxan för ett par dar sen… 😉

  3. 9

    Tofflan said,

    Vi får snart öppna ett privat chattrum för oss med Motala-anknytning! 😆 Det här var skitkul, juh!

    • 10

      Pinglan said,

      Jag är benägen att hålla med dig 😉 , tack vare Veggiehäxan fick jag veta att tydligen både du och SoP har anknytning till Motala, vilket jag inte hade en aning om.

      Gott nytt år, förresten!


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

