Pinglans tankar 5 år!

Idag är det fem år sedan jag skrev detta inlägg https://ejkorrekt.wordpress.com/2009/07/12/har-ar-pinglan/
Det var så jag startade bloggen, och jag hade inte en aning om hur det skulle bli.
Bloggen har fört sitt eget liv och där jag var då är jag inte idag.

Undrar hur bloggen är om fem år. Om den finns kvar. Eller om den har tagit en annan inriktning. Blivit mer politiskt korrekt. Eller mindre PK. Mer Youtube. Mer länkar. Eller inte.

Vem vet vad framtiden har i sitt sköte…

1 Response so far »

  1. 1

    Tofflan said,

    Jag följer med spänning!!!!


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

