Jag är säker på att det finns spöken!

Ibland har jag tittat på programmet ”Det okända”. Helt på andar tror jag INTE, men ibland händer saker som får mig att undra.

Då en släkting dog för 10 år sedan så försvann saker som än idag inte har dykt upp. Andra saker som jag inte ens hade vidrört stod på sniskan.

Några år senare dör ytterligare en släkting. Då händer också konstiga saker som att väskor står öppna trots att jag stängt dem.

För några månader sedan övernattade jag hos en kompis. På natten känner jag som om hennes döda husdjur är närvarande. Jag hade själv trott att jag bara inbillade mig om inte hon hade sagt att hon drömt om djuret på natten!

Fler liknande saker har hänt. Mycket går säkert att förklara med annat, men inte allt.

Men idag så undrar jag igen om jag blivit blind eller om spöken varit framme igen. Då jag kommer till jobbet och ska ta upp mina glasögon ur väskan så är de inte där! Jag kollar väskan NOGA – inga glasögon där, inte! Jag tror att jag har glömt dem hemma – men hemma är de inte heller. Men då jag ska ta upp min mobil ur väskan – då är glasögonen där!

Sådant här skulle jag bra gärna vilja ha en förklaring till…

1 Response so far »

  1. 1

    Tofflan said,

    Självklart finns det spöööökeeeeen……


Comment RSS · TrackBack URI

Kommentera

