Varför är jag inte förvånad – men ett SUPERGRATTIS Lisa Ajax!

Jag är inte förvånad, jag skrev det förra veckan, det BLEV Lisa Ajax som vann Idol 2014! Hon var tippad som vinnare redan från dag 1 – men Mollie Lindén var OCKSÅ HELT fantastisk! Lisa vann med endast 51 procent av rösterna.

Idag såg jag programmet. Mollie tyckte jag var bäst i de två första låtarna – men vinnarlåten gjorde Lisa bäst. Så ett JÄTTESTORT GRATTIS till Lisa Ajax! (Ajax? Låter som ett tvättmedel eller ett holländskt fotbollslag. Visste inte att det var efternamn.)

Så nu ser vi fram mot Idol 2015.

Och förresten, ledsen att jag inte bloggat förrän nu, men det börjar bli fullt jul-ös i mitt liv. Men det KOMMER! Ska försöka få ihop några rader under helgen.

Pöss!

http://www.dn.se/kultur-noje/musik/lisa-ajax-vann-idol-finalen/

http://www.svd.se/kultur/lisa-ajax-vann-idol_4167881.svd

Kommentera

