Skita glitter

På Etsy kan man nu köpa piller som man säger inte är gjorda att konsumera men det verkar som om de flesta på nätet verkar tro att glitterpillren är framtagna för användare att äta och därefter bajsa glitter. Etsy skriver att pillren och dess innehåll inte är giftigt men uppmanar även till att man inte ska äta dem och att de enbart är framtagna i dekorativt syfte.Ett tiopack glitterpiller kostar lite mer än motsvarande 50 svenska kronor.

http://www.msn.com/sv-se/halsa/kost/nu-kan-man-bajsa-glitter/ar-BBnCBCM?li=AAb2bl2&ocid=ASUDHP

Attans också, att jag redan har skrivit min julklappslista. Att skita glitter hade varit häftigt, jag ÄLSKAR glitter!! (Fast det är väl inte PK att säga som tjej, nåja, jag får väl skylla på att jag egentligen är bög eller så…)

Kommentera

