Nakenchock i familjeprogram

Idag kunde vi skåda hur Nassim Al Fakir sprang runt naken i Let’s dance. Undrar vad barnfamiljerna tänker om det? Visserligen fick vi aldrig skåda bolibompadraken i full prakt, men nog tänkte jag – vad händer nu egentligen?

http://www.expressen.se/noje/lets-dance/nassims-nakenshow-i-tv4s-sandning/

Men det är tydligen inte första gången han poserar naken. Ja, jösses! Ska det inte vara naket snart i Bolibompa också? Snoppen och snippan härjade ju för några år sedan, så nu kan det väl bli liveshow – eller?

Fast då blir det sex, och programledare som tar betalt och att konsumera sex är ju förbjudet i det här landet.

Man fick även se att David Hellenius gick med rumpan bar, men det var tydligen förinspelat. Hur det var med Nassim berättas inte, men det måste ju ha varit planerat och att man visste det också.

Man blir inte klok på media. Ändå så ska vi tydligen ha ett förtroende för dem. Inte jag. Jag tror inte på min familj och jag tror inte på poliser som mörkar. Inte heller på politiker som inte inser att det inte bara är guld och gröna skogar med ökad invandring.
http://www.dn.se/nyheter/sverige/hogt-betyg-till-mediers-trovardighet/´

Inte heller tror jag på media. Varken på sajter som Avpixlat eller på de vanliga medierna. Avpixlat ger en bild av invandring som de menar att andra medier mörkar. Och visst kan det så vara, att de traditionella medierna mörkar, eller inte säger sanningen eller förvrider, det tror jag också. Men så gör även Avpixlat.

Nej, jag har slutat lita på någon eller något för länge sedan!

Kommentera

