Så bra att jag kan stryka ”Talang” från min egen TV-tablå!

Nu har TV4 presenterat juryn för kommande säsong av ”Talang”.

Alexander Bard, Karin ”Kakan” Hermansson, David Batra och LaGaylia Frazier är kvartetten som kommer att göra sitt bästa för att luska fram ett gäng nya talanger när TV4:s ”Talang” spelas in i höst.

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article23308090.ab

Heja! ”Talang” är nämligen det mest sexistiska program jag sett. Där verkar det fullkomligt okej att kläcka ur sig det mesta. I alla fall om män. Programledare har velat att karlarna ska visa hela paketet istället för att bara sära på benen, att de ska göra mer med kulor och att de ska ha mindre kläder på sig!

Kolla in ”Talang 2014”, så kommer ni snart att fatta…

Med en programledare som Kakan Hermansson så får väl inte ens män vara med. Och vinnaren blir nog något likande som vann 2008. Då var Zara Larsson tio år och tog hem allt. På den tiden var hon känd för att sjunga bra och vara ett underbarn. Idag är hon för mig mer känd för fascistiska uttalanden. Om män. Men kanske är det även där Michael-Jackson-syndromet. Hon fick inte vara barn.

Jag klarar mig bra utan både Zara Larsson och Kakan Hermansson. Samt andra manshatare.

Kommentera

