Hur fan kan man ens ta emot dem?

Offensiven för att krossa IS i Mosul är i gång – och kan resultera i en våg av terrorister som återvänder till Europa.

I april stärktes den svenska terrorlagstiftningen – nu förbereder svenska kommuner sig nu på att ta emot IS-avhopparna.

Bland annat kan återvändande personer få hjälp med körkort, bostad och jobb, rapporterar Sveriges Radio.

http://www.expressen.se/nyheter/sa-ska-is-avhoppare-tas-emot-i-Sverige/

Hur fan kan man ens tänka på att ta emot terrorister?? Och att sedan belöna dem med bostäder och jobb?

Hur stort är hatet mot etniska svenskar i detta land? Och hur otrygga vill man att flyktingar här ska känna sig?

Men vad kan man vänta sig? Vi bor i ett land där feminister sitter i regeringen och tiger då det handlar om förtryckta kvinnor i förorterna.  Man vill ju inte kallas rasist, så hederskulturer kan fortsätta att existera, samtidigt som man kan säga att alla svenska heterosexuella cis-män är våldtäktsmän utan att det klassas som generalisering.

http://www.aftonbladet.se/debatt/article23709114.ab

Media snyftar också för att Norges stadsminister inte vill anställa kvinnor som bär niqab. Du, det vill inte jag heller. Och jag föredrar helt klart att se mer än ögon av de jag jobbar med. Och sorry, alla feminister, men niqab, DET är en symbol för kvinnoförtryck för mig!

http://www.dn.se/nyheter/varlden/norges-statsminister-du-far-inte-jobb-hos-mig-med-niqab/

Antagligen är jag rasist om jag inte vill anställa någon som är tatuerad… …nåja, kanske tur att jag inte är chef…

Hjälp, denna värld är en enda jävla soppa!

Kommentera

