För första gången beundrar jag dig, Kakan!

De där orden jag skrev för ett antal år sedan kan jag aldrig ha oskrivna.

Men jag hoppas att de poliser som ser mig på gatan, som riskerar sina liv för mig, förstår hur högt jag värdesätter deras arbete, skriver Kakan Hermansson.

http://www.expressen.se/debatt/helst-av-allt-skulle-jag-vilja-ringa-alla-poliser/

Oavsett vad jag anser om Kakan Hermansson och hennes knäppa åsikter så tycker jag att det är modigt av henne att erkänna att hon ångrar saker hon har sagt och gjort. Ty att erkänna att man ångrar något är aldrig lätt. Stoltheten, ni vet.

Sedan vet man  ju å andra sidan inte om Kakan verkligen ångrar det eller om hon bara har fattat att hon gick för långt i sina tweets då plötsligt Audi sätter ner foten och inte vill samarbeta.

Nåja, vi får väl se om Kakan lugnar ner sig eller om det kommer nya knäppa uttalanden. Den som lever får se – haha!

 

Kommentera

