För några veckor sedan var jag glad!

Trots min höga ålder läser jag Veckorevyn. Jag blir glad och jag förfasas. När jag köpte tidningen i oktober blev jag riktigt glad. De hade tydligen haft någon mo-deltävling som hade vunnits av en 30-åring med mer kurviga former!

KUL  att modeller kan vara både äldre och kurviga. Att inte alla är unga och smala. Alla typer av kläder och produkter ska ju säljas.

Och GRATTIS Ronja som vann Top Model Scandinavia i år (även om jag höll på Malene och Aida från Danmark som kom tvåa och trea).

Mer variation! Kul med kurviga modeller i en tävling, för något år sedan var det just äldre modeller! Och detta UTAN att vilja ta bort ungt och smalt. Nej ALLT ska få vara med!

Tycker Pinglan

Kommentera

