Hade han skrikit ”sieg heil” så hade folk jublat likväl!

En fin tanke, kärleksmanifestationen två dagar efter terrordådet. Jag var inte där. Av två anledningar. Dels var jag rädd för att någon jävel skulle slå till igen, dels så, sorry, tror jag inte på att terrorister slutar terrorisera bara för att vi lägger ner nallebjörnar och sätter upp post-it-lappar – eller säga att vi inte ska vara rädda och att vi ska älska i stället för att hata!

Ibland undrar jag hur människor är funtade som inte orkar hata. Även om det är fel tänkt av mig. Det rätta av mig vore att tänka att hur är folk funtade som inte ser problematiken med denna massinvandring, och, framför allt, med illegal invandring.

Men det riktigt sjuka var när jag hittade på Youtube hur en kille, Milad Mohammadi, går upp på scenen två dagar efter detta hemska dåd och börjar kräva applåder som värsta rockstjärnan. Sedan börjar rena sektmtötet. ”Vilken stad älskar vi?” ”Stockholm” ”Var ska vi inte sluta kämpa?” ”Stockholm!” Jag ger mig fan på att hade killen skrikit ”Heil Hitler” hade folk upprepat och skrikit med!

Även om budskapet var fint så fick jag obehagskänslor av detta.

Jag håller dock inte med Motgift, som jag kan misstänka har en rasistisk agenda, då de tycker att han borde tigit då han antagligen är muslim. Även muslimer måste väl för fan få ta avstånd från skiten, det är väl bra om de gör det.

Jag håller med om att det är sjukt över att vi ska vara glada över att bo i en stad där något fruktansvärt har skett. Ska man vara glada för det kan väl dessa muslimer åka tillbaka till SINA underbara städer som bombas och terroriseras – eller?

I detta läge blir jag alltmer trött på PK-eliten.

Ha en bra nationaldag, och fira ni som vill! Vill ni inte – skit i det!

Kommentera

