Jag hade otur som föddes som svensk

Det stora flyktingmottagandet håller på att trasa sönder vårt land. Vi var naiva och stängde inte gränserna i tid. Fredrik Reinfeldt var naiv när han bad oss öppna våra hjärtan i valrörelsen 2014. Statsminister Stefan Löfven var ännu mer naiv 2015 när han sa att det finns ingen gräns på hur många vi kan ta emot. Det sistnämnda är kanske 2000-talets mest korkade politiska påstående. För nu vet vi ju, att det fanns en gräns och den överskreds med råge.

Det som tidigare bara sades av sverigedemokrater och på sidor som Avpixlat  hörs nu från i princip alla (ja, utom en och annan miljöpartist, då).

Men Alex Shulman frågar sig varför vi inte är stolta här. Stolta över att per captia har tagit emot flest flyktingar i hela Europa!

http://www.expressen.se/kronikorer/alex-schulman/vi-gjorde-det-vart-land-sverige-/

Visst är jag glad för att folk kan få skydd undan bomber och förföljelser. Men jag är inte stolt. Jag skäms för att tillhöra ett naivt folk. Ett folk som vill öka bostadsbrist och arbetslöshet. Ett folk som har fått än större problem med våldtäkter och attacker mot blåljuspersonal. Vi hade dessa problem innan, men de har ökat markant eftersom vi dessutom har importerat problem som vi redan hade innan. Vi är ett folk som har skapat parallellsamhällen. Vi är ett folk som inte utvisar terrorister, eftersom de torteras i sina hemländer.

https://www.svtplay.se/video/11331754/uppdrag-granskning/uppdrag-granskning-sasong-16-avsnitt-14?start=auto&tab=senaste

Om ni inte tror att terrorister gömmer sig bland flyktingar eller på att Sverige inte accepterar detta, så kolla in detta avsnitt av Uppdrag granskning. Tack vare att man är så naiv i detta land så dödas oskyldiga människor i Europa!

Ska vi kunna skydda och hjälpa de som är i behov av skydd så MÅSTE vi ha koll på vilka vi släpper in.

Men påstår jag detta så får jag veta att jag är rasist. Det är jag ändå, förresten, eftersom jag råkade födas vit.

Jag är inte stolt över att tillhöra ett folk som hatar vita. Jag är inte stolt över att vara en det av ett naivt folk.

Jag skäms över att vara svensk.

Kommentera

